CsColina Forum CS 1.6
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
CsColina Forum CS 1.6


 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  
Formez o echipa de 5 jucatori, cunoscuti personal, pentru viitorul sezon PGL sau ACL asa de dragul vremurilor trecute ... cine este interesat sa posteze la forum aferent...

 

 CsColina Challenge 5v5 - REGULAMENT

In jos 
AutorMesaj
Ing.Quade
Moderator CsColina
Moderator CsColina
Ing.Quade


Data nasterii : 15/06/1987
Varsta : 36
Experienta CS : Deee...aprox 8 ani.
Localizare : cscolina@yahoo.com

CsColina Challenge 5v5 - REGULAMENT Empty
MesajSubiect: CsColina Challenge 5v5 - REGULAMENT   CsColina Challenge 5v5 - REGULAMENT EmptyLun Mar 16, 2009 4:45 pm

CsColina Challenge 5v5 - REGULAMENT


Echipele
- Numarul maxim de echipe si modul de joc va fi prezentat in fiecare anuntz!
- O echipa va fi formata din 5 jucatori. (4 + 1 CL)
- Echipele sunt obligate sa foloseasca un singur tag pe durata competitiei, de nu doresc acest lucru din oficiu echipa va purta tag-ul „Team 1” „Team 2” s.a.m.d.
- Jucatorii sunt obligati sa-si foloseasca in meciurile oficiale nickurile inscrise in formular.
- Inainte cu 10 minute de meciul prezent in orar, minim un jucator al echipelor implicate in urmatorul meci este rugat sa fie prezent pe Yahoo Messenger, pe Forum, pe serverul GoGu, sau sa ma caute pe tel.

Sistem de joc
- Sistemul de joc este MAXROUNDS 16 (MR16), sistem care presupune ca pe fiecare harta sa se joace un numar fix de runde, 15 de CT si 15 de T, castigatorul fiind acela care prin insumarea rundelor castigate ajunge primul la 16.
- In runda de cutite, jucatorii au obligatia de a se intalni intr-un loc stabilit de observator (de_dust2-lunga; de_inferno-mijloc; de_nuke-afara; de_train-verde). Victoria acestei runda de dreptul echipei castigatoare sa isi aleaga ce vor juca (CT sau Tero).
- Tot in aceste pozitii ambele echipe se vor strange si alinia face2face pt verificarea modului video 32Bitzi doar daca cere adminul. El va arunca 1 smoke si va face poze tuturor jucatorilor. Pozele vor fi stranse, arhivate de catre Clan-Leader si trimimise in maxim 2 ore de la data meciului pe adresa de e-mail lary2176@yahoo.com, pe ODC (hubul Cumatru) sau sharand pe retea punand pozele aici \\192.168.148.2\Poze 5V5 PUNELE AICI (My Computer address).
- Jucatorii sunt obligati ca in ruda de cutite sa arunce bomba si/sau pistolul.
- Daca se termina timpul rundei si mai sunt jucatori de la ambele echipe in viata, observator va decide echipa castigatoare rundei de cutite.
- Sistemul de punctare este urmatorul: Victorie - 2 puncte; Meci egal - 1 punct; Infrangere - 0 puncte.


Meciurile oficiale si prezenta la meciuri
- Meciurile se vor desfasura de la computerul personal sau de la orice calculator conectat la reteaua interna Cs.Colina la data si ora stabilita de organizator pe servere conectate la HLTV.
- Meciurile se vor juca intre orele 18:00 si 22:00, ora inceperii ultimului meci din zi.
- Un meci se poate desfasura obligatoriu cu fiecare echipa avand toti cei 5 jucatori conectati pe server.
- Daca dupa 10 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa 10 minute de asteptare, o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server, aceasta echipa pierde meciul prin forfait.
- Daca dupa cele 10 minute, nici o echipa nu prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa cele 10 minute, nici o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server, ambele echipe vor pierde meciul cu scorul de 30:0 (dublu forfait).
- In timpul unui meci oficial VPH & Cs.Colina, fiecare jucator poate cumpara maxim o grenada (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG).
- In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decat sunt permise in regulament, echipa din care face parte va fi penalizata cu un avertisment sau o runda dupa caz, aceasta modificare fiind facuta in scorul final al reprizei.
- In cazul in care o echipa incalca de doua ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, aceasta va pierde meciul cu 30-0.

Amanarea meciurilor
- Amanarea unui meci se poate realiza prin postarea pe forum la sectiunea special creata pt cupa in desfasurare, cu cel putin o zi/seara inainte de meci. In caz contrat echipa in cauza pierde meciul prin forfeit.
- Echipa care determină în mod intentionat, direct sau indirect, întreruperea unui meci pierde meciul prin forfeit fara drept de joc pt cel de-al doilea meci.

Cheat-urile / Exploit-urile engine-ului jocului / 32 Bit
- In cazul in care un jucator se foloseste vreun cheat in timpul unui meci oficial echipa din care face parte jucatorul va fi exclusa din concurs.
- Sunt interzise exploit-urile ale engine-ului jocului Counter-Strike dupa cum urmeaza: anti smoke, anti flash, map-swimming.
- Boost-ul prin textură este interzis şi se pedepseşte cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfeit).
- Boost-ul prin tavan este interzis si se pedepseste cu pierderea respectivului meci cu 30-0 (forfait).
- Flash-bugul este interzis şi se pedepseşte cu pierderea rundei de către echipa care l-a folosit. În cazul în care o echipă încalcă de trei ori această regulă, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0.
- Uitarea peste sau prin textură (de pe „de_dust2” din x1- la scara) este strict interzisă şi se pedepseşte cu pierderea rundei respective de către echipa care a profitat de acest bug. În cazul în care o echipă încalcă de două ori această regulă, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul prin forfeit.
- Bugul (Hidden Bomb) de pe de_dust2 în x1, este strict interzis, el intrând în categoria exploituri ale engine-ului şi se pedepseşte cu pierderea rundei respective. În cazul în care o echipă încalcă de trei ori această regulă, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul prin forfeit (30-0).
- Alias-urile care modifica game-play-ul sunt interzise: Alias-ul "Silent Defuser" este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei de catre echipa care l-a folosit, la cea de-a 2 abatere echipa pierde prin forfeit.
- Sunt interzise de altfel si skinurile ce nu corespund celor originale, este interzis aliasul fastturn, si alte astfel de aliasuri ce modifica game-play-ul jocului. Echipa in culpa este sanctionata cu runda in care l-a folosit, la cea de-a doua abatere pierde meciul prin forfeit (30-0).
- Toti jucatorii sunt obligati sa joace in modul video 32 Bit. In cazul in care unul dintre jucatori va folosi modul 16 bit, daca dupa verificarea pozelor, demourilor facute in prealabil va fi gasit vinovat, echipa sa va pierde 5 runde, la calculul scorului final. Nu sunt neaparat necesare pozele pt aceasta decizie.
- Daca s-a constatat ca 3 jucatori ai unei echipe au folosi 16 bitzi meciul este pierdut din start prin forfeit.

SERVERELE – HLTV – SETARI
- IP-uri servere oficiale → 192.168.141.89:29015, IP-urile HTLV (Half-Life TeleVision) → 192.168.148.2:27020, Ip-urile TeamSpeack2 → 192.168.141.89:8767, etc ...
- Serverele HLTV oficiale vor avea un decalaj de 90 de secunde.
- In cazul meciurilor care necesita prelungiri (MAXROUNDS4) se va folosi mp_startmoney 10000, (4 din 6 runde).
- Setarile serverelor vor fi:
allow_spectators 1
decalfrequency 60
edgefriction 2
file_access 1
host_framerate 0
mp_autocrosshair 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_startmoney 800
mp_footsteps 1
mp_forcecamera 2
mp_forcechasecam 2
mp_freezetime 13
mp_friendlyfire 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_hostagepenalty 0
mp_kickpercent 1
mp_limitteams 0
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_mapvoteratio 0
mp_maxrounds 0
mp_playerid 1
mp_timelimitt 0
mp_tkpunish 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_clienttrace 1
sv_clipmode 0
sv_friction 4
sv_gravity 800
sv_lan 1
sv_maxcmdrate 101
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 20
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxunlag 0.5
sv_maxupdaterate 101
sv_proxies 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75
sv_timeout 60
sv_unlag 1
sv_unlagpush 0
sv_unlagsamples 1
sv_voiceenable 1
- Jucatorii sunt rugati sa foloseasca urmatoarele setari pt reducerea lagului si a ms-urilor: de preferabil rate 9999, cl_cmdrate 101; cl_updaterate 35 SAU rate 25000; cl_cmdrate 101; cl_updaterate 101; cl_weather 0; fps_max 101; In plus sa verificati in proprietatile placilor video (3d-standard settings) daca paramatrul vertical-sinq (Vsinq) este setat pe off, pentru functionare in 100 fps a jocului...

Folosirea comenzii "pause"
- In cazul aparitiei unor probleme privind conexiunea, in cazul in care un jucator este deconectat de pe server sau in cazul aparitiei vreunei alte probleme pentru vreo echipa sau jucator, adminul va pune pauza meciului la sfarsitul rundei in curs sau in freezetime-ul urmator.
- Pauza poate fi pastrata pana la rezolvarea problemei insa nu mai mult de 10 minute.
- Dupa expirarea termenului de 10 minute, meciul se reia daca echipele sunt in efectiv complet pe server, altfel, echipa care a cauzat pauza pierde rundele ramase in joc.
- In cazul in care o echipa paraseste complet serverul in timp ce pauza este pusa, iar cand reintra meciul incepe de la scorul 0:0, meciul se va relua dupa o restartare de runda, fara a tine cont de banii sau echipamentele pe care le-au avut echipele, dar tinand cont de scorul anterior aparitiei problemei.

Alte reguli
- Deciziile privitoare la excluderea unei echipe din concurs si deciziile privitoare la excluderea unui jucator nu pot fi luate decat prin hotararea Consiliului Director VPH & Cs.Colina Challenge.
- Deciziile Consiliului Director al VPH & Cs.Colina Challenge sunt definitive si irevocabile.
- Odata meciul inceput, rezultatele sale conteaza, cu exceptia cazului in care arbitrul dupa consultarea cu un membru din Consiliul Director VPH & Cs.Colina Challenge si cu reprezentantii celor doua echipe, decid ca acestea nu ar trebui sa conteze.

Notificari
- Hartile pe care se vor sustine meciurile oficiale sunt in numar de 4: de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train.
- Toate echipele trebuie sa cunoasca regulamentul, invocarea necunoasterii prezentului regulament neputand absolvi o echipa de vina.
- Cand vor aparea situatii de conflict, regulile vor fi interpretate in conformitate cu spiritul normelor si nu cu litera normelor.
- Cand situatia o cere, exceptii de la reguli pot fi facute, multe situatii neputand fiind prevazute dinainte.
- Contestatiile se fac in maxim 24 de ore de la ora meciului.
Sus In jos
 
CsColina Challenge 5v5 - REGULAMENT
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» CsColina Challenge 2v2 - REGULAMENT
» CsColina Public Server - REGULAMENT
» CsColina Challenge 5v5 - 4all
» CsColina Challenge Take#12 - INFO
» CsColina Challenge 2v2BesT-4CL

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
CsColina Forum CS 1.6 :: REGULAMENTE-
Mergi direct la: